Fundació JV Foix

Dia mundial de la poesia. DIÀBOLO DE JOAN PONÇ A CÉRET. Venuti premiat per la traducció de. Diari 1918. Primers fragments. Edicions 62 publica el. Bibliografia sobre J. V. Foix. J V Foix, 30 anys 1987-2017. J V Foix, 25 anys 1987-2012. Fons a la Biblioteca de Catalunya. Fons a la Fundació J.V. Foix. Poemes recitats per J. V. Foix. Entrevistes sobre J.V. Foix 1991 1992. Actes amb motiu del centenari de J.V. Foix 1993. Lentorn de Foix. App Ruta Foix Sarrià. Homenatge 25 anys sense Foix. Dates.

OVERVIEW

The web page fundaciojvfoix.org presently has a traffic classification of zero (the lower the better). We have crawled nineteen pages inside the web site fundaciojvfoix.org and found one hundred and eight websites referring to fundaciojvfoix.org. We were able to precure one contacts and directions for fundaciojvfoix.org to help you reach them. We were able to precure three mass web accounts linked to this website. The web page fundaciojvfoix.org has been online for one thousand one hundred and fifty-two weeks, twenty-eight days, nineteen hours, and sixteen minutes.
Apr 2002

FUNDACIOJVFOIX.ORG TRAFFIC

The web page fundaciojvfoix.org is seeing fluctuating levels of traffic within the past the year.
Traffic for fundaciojvfoix.org

Traffic ranking (by month) for fundaciojvfoix.org

Traffic ranking by day of the week for fundaciojvfoix.org

FUNDACIOJVFOIX.ORG HISTORY

The web page fundaciojvfoix.org was first documented on April 15, 2002. It is currently one thousand one hundred and fifty-two weeks, twenty-eight days, nineteen hours, and sixteen minutes young.

BUSINESS PERIOD OF EXISTANCE

LINKS TO FUNDACIOJVFOIX.ORG

El COR DEL BLOC

Dilluns, 11 de maig de 2015.

Literatura Catalana. Marta, aprovam!

Tipus d estrofes i figures literàries. Dijous, 20 de març de 2014.

Som qui som, els altres

Som qui som, els altres. Somos quienes somos, el resto. Enllaços per entendre Catalunya i la seva cultura, més enllà de la propaganda.

El món de Focius

Dissabte, 12 de gener de 2013. La mort, malgrat tot, terme necessari. Arriba al final la commemoració del vint-i-cinquè aniversari de la mort de J. Tot comença i tot acaba. TOTS HI SEREM AL PORT AMB LA DESCONEGUDA.

Revista de Catalunya

POÈTICA CÒDEX. Poesia i Llibres-Art

Diumenge, 17 de maig de 2015.

J. V. Foix, 25 anys

J V Foix, 25 anys. Dia mundial de la poesia. J V Foix i Josep Carbonell. Els articles es publicaran amb una periodicitat setmanal. Dilluns, 28 de gener de 2013. És agre de consentir-hi, però és així.

El faroner, de mil bigotis.

El faroner, de mil bigotis. El faroner, de mil bigotis. El faroner, de mil bigotis. De Cardedeu va fer donació a la Fundació J. El faroner, de mil bigotis. Entrega de les capses amb els dibuixos.

Sarrià-St.Gervasi per la Independencia

Entitats i associacions adherides a Sarrià Sant Gervasi per la Independència. Via Catalana per la Independència. Juliol 11, 2013 per ssgxin. Ahir dia 10 de Juliol vàrem presentar al districte la Via Catalana cap a la Independència. Juny 18, 2013 per ssgxin. 8 de juny de 2013.

WHAT DOES FUNDACIOJVFOIX.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundaciojvfoix.org Mobile Screenshot of fundaciojvfoix.org Tablet Screenshot of fundaciojvfoix.org

Fundacio J.V. Foix

Carros, 11-15

Barcelona, Barcelona, 08017

FUNDACIOJVFOIX.ORG SERVER

Our crawlers revealed that the main root page on fundaciojvfoix.org took four thousand seven hundred and ninety-eight milliseconds to come up. We could not find a SSL certificate, so in conclusion I consider this site not secure.
134.0.14.12

ns1.cdmon.net
ns2.cdmon.net
ns3.cdmon.net

We caught that fundaciojvfoix.org is weilding the Apache os.

Fundació JV Foix

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page states the following, "DIÀBOLO DE JOAN PONÇ A CÉRET." I saw that the web site stated " Venuti premiat per la traducció de." They also said " J V Foix, 30 anys 1987-2017. J V Foix, 25 anys 1987-2012. Fons a la Biblioteca de Catalunya. Fons a la Fundació J. Actes amb motiu del centenari de J. App Ruta Foix Sarrià. Homenatge 25 anys sense Foix."

SEE SUBSEQUENT BUSINESSES

Fundació Lacetània Per al foment de la Formació Professional

FP reglada dels centres adherits. Certificats de professionalitat i altres cursos dels Centres adherits. Activitats, cursos i projectes. Accedir al llistat dels instituts amb els que treballem.

Fundacío La Granja - Vacaciones a caballo en Sitges

Vacaciones a Caballo en Sitges, Clases y Hipoterapia. Obtenga más información sobre nuestras clases de equitación y actividades con caballos para niños. Descubre dónde estamos, qué hacemos, quienes somos y nuestra variedad de caballos y actividades! .

Fundació la Manreana

Hojarasca en otoño, amapolas en primavera, caballos todo el año. Són popularment coneguts els beneficis que ens aporta a les persones la relació amb els cavalls; però per què els cavalls? Tancar els ulls i visualitzar un cavall ens dóna la resposta. No sols ofereix afavoreix les rehabilitacions motrius.

Welcome to fundaciolamaquinistamacosa.com

This name was just registered on Uniregistry. Want your own domain name? With new generic domain extensions like . sexy, you have millions of new possibilities. Search for your new name below. Is this your domain name? And log into your account to manage it.